מדריך מקיף לדפדפן אטלס (ChatGPT Atlas): סיכומים, אוטומציה ו‘מצב סוכן’ (Agent Mode) לעסקים וצוותים
- Barak Bar hen
- 11 בנוב׳
- זמן קריאה 18 דקות
מיועד לעסקים קטנים, בינוניים וצוותי שירות, אטלס ג’י פי טי מסכם, משווה ומבצע משימות בפועל.

הדפדפן שלכם יכול להגביר באופן פעיל את הפרודוקטיביות שלכם, עם עוזר AI המסייע במחקר, אימיילים ומשימות שגרתיות.
עבור בעלי עסקים קטנים ואנשי מקצוע רבים, יום העבודה כרוך בג'אגלינג בין אינספור טאבים (לשוניות), העתקת מידע בין אפליקציות, ומרוץ בלתי פוסק דרך מטלות אדמיניסטרטיביות.
קל להרגיש שפשוט אין מספיק זמן.
אבל מה אם הדפדפן שלכם עצמו יהפוך לעוזר חכם המפשט את העבודה היומיומית שלכם?
הכירו את ChatGPT Atlas, דפדפן רשת חדש מבוסס בינה מלאכותית מבית OpenAI, הממנף את טכנולוגיית ה-gpt העוצמתית ומשנה את האופן שבו אתם עובדים אונליין. זה לא עוד תוסף (פלאגין) או כלי , ChatGPT Atlas הוא "הדפדפן עם ChatGPT מובנה", הממזג בצורה חלקה גלישה באינטרנט עם שיחה אוטומציה ואינטליגנציה.
במאמר זה, נציג את ChatGPT Atlas ואת תכונות המפתח שלו – החל מעוזר ה-AI המשולב וזיכרון ההקשרים, ועד לסיכום חכם, אינטליגנציית טאבים ומצב "סוכן" (Agent Mode) המתקדם. חשוב מכך, נבחן כיצד דפדפן AI זה יכול לייעל משימות יומיומיות עבור עסקים קטנים וספקי שירותים.
בין אם אתם מנהלי שירות לקוחות, יזמים הפועלים לבד (עצמאיים), או יועצים, אטלס יכול לפשט מחקר, טיפול באימיילים ומסמכים, רכישות מקוונות, תקשורת עם לקוחות ומטלות אדמיניסטרטיביות אחרות. המשיכו לקרוא כדי לראות מקרי שימוש אמיתיים שהופכים את ה-AI לנגיש ומרגש, ולמדו כיצד הוא יכול להעצים את העסק שלכם (כולל כאן בסצנת העסקים הקטנים והדינמית של ישראל).
לבסוף, נסכם כיצד תוכלו להתחיל וכיצד DoctorAI יכול לעזור לכם למנף את הטכנולוגיה הזו במלואה.
מהו ChatGPT Atlas?
אטלס- ChatGPT Atlas הוא דפדפן רשת חדש מבוסס בינה מלאכותית שפותח על ידי OpenAI, המשלב את עוזר ה-ChatGPT ישירות בחוויית הגלישה שלכם. הדפדפן, שהושק בסוף 2025, מייצג חשיבה מחדש על דפדפן האינטרנט: במקום כלי פסיבי, הדפדפן שלכם הופך לשותף פעיל ואינטליגנטי.
עם ChatGPT Atlas, לא צריך לעבור בין אין ספור טאבים וחלון ChatGPT נפרד כדי לקבל עזרה – ה-AI מובנה בליבת הדפדפן. אתם יכולים לשאול שאלות, לקבל סיכומים של דפים, או אפילו לתת ל-AI לבצע פעולות באתרים, והכל מבלי לעזוב את הדף שבו אתם נמצאים.
בקיצור, ChatGPT Atlas ממזג חיפוש, תוכן ושיחה לחוויה אחת סוחפת, והופך את הגלישה לתהליך אינטראקטיבי דו-כיווני. כפי ש-OpenAI מתארים זאת, דפדפן אטלס הוא "הדפדפן עם ChatGPT מובנה", המתפקד כמלווה גלישה שמבין מה נמצא על המסך שלכם ועוזר לכם לבצע את הצעד הבא.
שלא כמו דפדפנים מסורתיים כמו כרום או ספארי, אטלס מציע אינטליגנציה הקשרית- הוא "יודע" באיזה דף אתם צופים ויכול להגיב בהתאם. לדוגמה, אם אתם מסתכלים על דף מוצר, אתם יכולים לבקש מ-ChatGPT לסכם את התכונות המרכזיות או אפילו להשוות את הפריט הזה למוצרים דומים ברחבי הרשת, והכל היישר מאותו הטאב. רמה זו של חוכמה מובנית פירושה שמשימות שבעבר דרשו מספר אפליקציות ולחיצות יכולות כעת להתרחש במקום אחד.
למה זה עניין כל כך גדול עבור עסקים קטנים? חשבו על כל הפעמים שבזבזתם בחיפוש אחר מידע או בהעתקה והדבקה של טקסט בין טאבים. כש-ChatGPT Atlas פועל כעוזר שתמיד נוכח, אתם יכולים להחזיר לעצמכם את הזמן הזה. פעילויות מקוונות יומיומיות כמו קריאת חדשות, ניהול אימיילים של לקוחות, חקר מתחרים, עדכון גיליונות אלקטרוניים, המשימות הופכות למהירות וקלות יותר כשהדפדפן שלכם מסייע לכם באופן פעיל במקום רק להציג דפים. תחום הבינה מלאכותית לעסקים מקבל כאן שדרוג משמעותי.
בסעיפים הבאים, נעמיק בתכונות המפתח של אטלס וכיצד הן פועלות כדי לפשט את זרימת העבודה שלכם.

עוזר AI משולב בדפדפן שלכם
אחת התכונות הבולטות של ChatGPT Atlas היא עוזר ה-AI המשולב שחי ממש בתוך חלון הדפדפן שלכם. זה לא תוסף שאתם צריכים לזמן ידנית, הוא שזור בחוויית הגלישה. סרגל צד קבוע או ממשק צ'אט זמינים בכל עמוד, מוכנים לעזור ברגע שצריך.
ה-AI הוא למעשה טייס המשנה שלכם אונליין, תמיד שם כדי לענות על שאלות או לטפל במשימות מבלי לדרוש מכם לנווט החוצה או להעתיק-להדביק מידע בין טאבים. כתוצאה מכך, יש הרבה פחות "החלפת הקשרים" (context-switching) ואתם יכולים להישאר ממוקדים בעבודתכם בזמן שאטלס עובד לצידכם.
עם עוזר ה-AI המובנה, תוכלו, למשל, להדגיש קטע טקסט באתר ולבקש מיד מ-ChatGPT Atlas להסביר או לסכם אותו. אתם יכולים להיות באמצע מילוי טופס או קריאת מאמר ארוך ופשוט לשאול, "מה הנקודות המרכזיות כאן?" העוזר יבין את ההקשר של הדף ויספק תגובה מועילה מיד במקום. לא עוד התעמלות של החלפת טאבים או ג'אגלינג בין אפליקציות נפרדות- אטלס מביא את התשובות אליכם באותו חלון.
לפי OpenAI, ChatGPT יכול כעת "לבוא איתך לכל מקום ברחבי הרשת ,לעזור לך בחלון שבו אתה נמצא, להבין מה אתה מנסה לעשות, ולהשלים עבורך משימות, והכל מבלי להעתיק ולהדביק או לעזוב את הדף." במילים אחרות, ה-AI הולך לאן שאתם הולכים ברשת.
עבור משתמשים בעסקים קטנים, עוזר משולב פירושו פחות עיכובים בזרימת העבודה. אם אתם מנסחים אימייל שיווקי או עורכים מסמך הצעה בדפדפן, אתם יכולים לבקש מ-ChatGPT Atlas הצעה לשכתוב מהיר או ניסוח חלופי הממוקד בקהל שלכם, מבלי לפתוח כלי כתיבה נפרד. אם אתם באתר של לקוח וזקוקים לתובנות מהירות, אתם יכולים לשאול את העוזר מיד. השילוב של ChatGPT ברמת הדפדפן הופך למעשה כל אתר אינטרנט לחוויה אינטראקטיבית ושיחתית. זה כמו שיש עמית לעבודה בעל ידע שמביט מעבר לכתף שלכם בכל עת. שותף שיכול לענות על שאלות, להבהיר מידע או לבצע פעולות בדיוק כשאתם צריכים את זה.
זיכרון הקשרי וסיוע מותאם אישית
יכולת משנה-משחק של ChatGPT Atlas היא הזיכרון ההקשרי שלו. אטלס לא רק מטפל בפקודות חד-פעמיות, הוא יכול לזכור מה עשיתם ומה למדתם, ומספק תמיכה מותאמת אישית ומודעת-הקשר תוך כדי גלישה.
תכונה זו, הנקראת "זיכרונות דפדפן" (Browser Memories), מאפשרת ל-AI לשמור פרטי מפתח מהאתרים שבהם ביקרתם ומהשיחות שניהלתם, כך שהוא יכול להביא את ההקשר הזה לאינטראקציות עתידיות. בעיקרו של דבר, אטלס בונה בסיס ידע פרטי של פעילות הגלישה שלכם (באישור שלכם), ומאפשר חוויה מותאמת יותר לאורך זמן.

איך זה נראה בפועל? תארו לעצמכם שבשבוע האחרון ביקרתם במספר לוחות דרושים ובדקתם מודעות דרושים בתעשייה, ועכשיו אתם רוצים להפיק תובנה מכך. אתם יכולים לשאול את אטלס גי פי טי: "מצא את כל מודעות הדרושים שבדקתי בשבוע שעבר וסכם אילו מיומנויות חברות מבקשות." הודות לזיכרון שלו, אטלס יכול להיזכר בדפים אלה ולהפיק עבורכם סיכום של המגמות.
או נניח שקראתם מאמר מפורט לפני כמה ימים שאתם לא לגמרי זוכרים. אתם יכולים להנחות: "מה היו הנקודות המרכזיות מדוח מחקר השוק שקראתי ביום שלישי?" אם הדף הזה היה בהיסטוריית הגלישה שלכם והזיכרון מופעל, אטלס יכול לשלוף את עיקרי הדברים, ולחסוך לכם את החיטוט בהיסטוריה. זה כמו שיש לכם עוזר שלעולם לא שוכח מה כבר ראיתם.
חשוב לציין, אתם נשארים בשליטה על מה ש-ChatGPT Atlas זוכר. זיכרונות הדפדפן הם אופציונליים לחלוטין ודורשים הסכמה (opt-in) – אתם מחליטים אם להפעיל אותם, ואתם יכולים לכבות אותם בכל עת. אטלס מספק מתג פרטיות (לעתים קרובות ממש בשורת הכתובת) המאפשר לכם לסמן אתרים או דפים מסוימים כ"מחוץ לתחום", כדי להבטיח שה-AI לא יוכל לראות או לשמור את התוכן שלהם. אתם יכולים גם לסקור ולמחוק זיכרונות שמורים מתי שתרצו.
שקיפות ושליטה אלו אומרים שאתם יכולים ליהנות מסיוע מותאם אישית מבלי לדאוג משימוש לרעה בנתונים רגישים. לדוגמה, אם אתם עוסקים במידע סודי של לקוח או במסמכים פנימיים, אתם יכולים להשתמש במצב "גלישה בסתר" (Incognito) של אטלס או פשוט להשבית את הזיכרון עבור אותם סשנים - כך ששום דבר לא יתועד. המערכת מתוכננת להיות אמינה: ChatGPT Atlas יזכור הקשר רק במידה שתאפשרו לו, והוא נותן לכם נראות מלאה לתהליך הזה.
מנקודת מבט עסקית, זיכרון הקשרי מתורגם לחיסכון ביעילות ולתובנות טובות יותר. ככל שתשתמשו יותר באטלס, כך הוא "ילמד" יותר על הפרויקטים, הלקוחות וההעדפות שלכם. לדוגמה, אם אתם חוקרים באופן עקבי נושאים הקשורים לנדל"ן, אטלס עשוי להתחיל להציע הצעות או לזהות מונחים ספציפיים לתחום זה. הוא יכול ללמוד את סגנון הכתיבה שלכם לאורך זמן גם כן משתמשים גילו שאטלס יכול לנסח אימיילים או תוכן בטון עקבי לכתיבתו הקודמת של המשתמש, הודות להקשר המצטבר הזה.
בקיצור, אטלס מסתגל אליכם, הופך את הסיוע שלו לרלוונטי יותר ויותר וחוסך לכם את המאמץ לחזור על דברים או להסבירם מחדש. זוהי התאמה אישית ברמה חדשה לגמרי עבור הדפדפן שלכם.
סיכום חכם של כל תוכן
אחד מחוסכי הזמן המיידיים ביותר ב-ChatGPT Atlas הוא הכישרון שלו לסיכום חכם. כולנו נתקלנו במסמכים עם טקסט אין-סופי, דוחות ארוכים, מאמרים מרובי עמודים, שרשורי אימייל ארוכים, או אפילו סרטוני יוטיוב של 15 דקות – כשרק היינו צריכים את הנקודות המרכזיות. העוזר המובנה של אטלס מצטיין בעיכול ודחיסת מידע, ומספק לכם סיכומים מהירים לפי דרישה. זה אומר שאתם יכולים לתפוס את המהות של תוכן מורכב או ארוך בשניות במקום לבזבז חצי שעה בקריאה או צפייה.
התהליך פשוט. בכל פעם שאתם צופים בתוכן ארוך או מפורט, אתם יכולים להנחות את אטלס במשהו כמו, "סכם לי את העמוד הזה," או ללחוץ על כפתור "סכם" בסרגל הצד של ChatGPT. מיד, ה-AI יפיק סקירה תמציתית של הרעיונות המרכזיים.
לדוגמה, אם אתם קוראים מסמך בן 10 עמודים, אטלס יכול להפיק פסקה של נקודות המכסה את הממצאים וההמלצות המרכזיים. אם יש לכם אימייל ארוך מלקוח, אטלס יכול לשלוף את השאלות או החששות העיקריים של הלקוח כדי שתוכלו להגיב להם ישירות. הוא יכול אפילו לסכם סרטונים על ידי ניתוח תמלילים, שימושי ביותר אם אין לכם זמן לצפות בוובינר מוקלט או במדריך.
צוותים בעסקים , כמו תמיכת לקוחות או שיווק, עשויים להשתמש בתכונה זו כדי להתעדכן במהירות בתוכן ארוך כמו תיעוד מוצר או מחקר שוק, מבלי להתעמק בכל מילה.
מכיוון שאטלס מבין הקשר, הסיכומים שלו מותאמים לרוב למה שאתם עשויים להזדקק לו. אם אתם בדף מוצר כפי שהוזכר קודם, אתם יכולים לשאול, "מהם עיקרי הביקורות על מוצר זה?" ולקבל סיכום סנטימנט מהיר. או אם אתם משווים בין שני פתרונות, אתם יכולים לפתוח את שני הדפים ולתת לאטלס להציג סיכום השוואתי זה לצד זה.
למעשה, המודעות ההקשרית של אטלס מאפשרת לו לסכם ואף לסנתז מידע על פני מספר טאבים פתוחים, לא רק אחד בכל פעם. לדוגמה, אם יש לכם שלושה אתרי מתחרים שונים פתוחים, אתם יכולים לשאול, "תן לי סיכום של האופן שבו כל אחד מהמתחרים הללו ממצב את עצמו," ואטלס ישאב מידע מכל טאב כדי להפיק ניתוח משולב. זהו סוג הניתוח שמומחה בינה מלאכותית היה מבצע, וזו יתרון עצום על פני מחקר ידני, זה כמו שיש אנליסט שקורא הכל עבורכם ומדווח בחזרה עם תובנות.
כדי לראות עד כמה סיכום חכם יכול להיות יעיל, שקלו תרחיש שרבים מאיתנו מתמודדים איתו: אתם מקבלים אימייל בקשה ארוך מלקוח שמוצמד אליו גם שרשור קודם. במקום לקרוא את כולו, אתם מבקשים מאטלס לסכם את הבקשה בכמה נקודות. בתוך שניות, אתם מקבלים רשימה ברורה: למשל, "הלקוח מבקש X, מודאג מ-Y, וצריך תשובה עד Z." עכשיו אתם יודעים בדיוק כיצד לתעדף את תשובתכם.
או תארו לעצמכם גלישה בבלוג של מתחרה המלא ב"מקרי בוחן" (case studies) ארוכים- עם אטלס, אתם יכולים לקבל תמצית מהירה של כל מקרה בוחן כדי להחליט אילו מהם לקרוא במלואם, ובכך לחסוך זמן. בסופו של דבר, סיכום חכם אומר שתשקיעו פחות זמן ברפרוף ויותר זמן בפעולה על בסיס מידע. זוהי יכולת אידיאלית לאנשי מקצוע עסוקים שצריכים להישאר מעודכנים מבלי לטבוע בפרטים.
אינטליגנציית טאבים לריבוי משימות חכם יותר
אם אתם רגילים לעבוד עם טאבים רבים פתוחים בדפדפן (ומי לא בימינו?), ChatGPT Atlas מציע פתרון ל"עומס טאבים" (tab overload) באמצעות מה שאנו יכולים לכנות אינטליגנציית טאבים.
בדפדפן רגיל, 20 טאבים פתוחים פירושם שאתם צריכים לזכור מה יש בכל טאב, לקפוץ ביניהם, ולחבר מידע באופן ידני. אטלס הופך את זה על פיו: הוא יכול למנף את ההקשר של כל הטאבים הפתוחים שלכם (ואפילו האחרונים) כדי לעזור לכם לבצע ריבוי משימות בצורה חכמה יותר. הוא מודע למה שפתוח אצלכם ויכול ליצור קשרים או לשלב מידע בין הדפים הללו כשאתם מבקשים, ובעצם פועל כמוח המשתרע על פני כל הטאבים שלכם.
לדוגמה, נניח שאתם עושים מחקר מוצר ויש לכם טאב אחד פתוח על המוצר של ספק א' ואחר על זה של ספק ב'. במקום להשוות ידנית תכונות, אתם יכולים להנחות את אטלס: "השווה בין שני המוצרים שיש לי פתוחים ורשום את היתרונות והחסרונות של כל אחד בטבלה." ה-AI יקרא את שני הטאבים ויפיק עבורכם השוואה זה לצד זה – משהו שעשוי לקחת לכם נתח זמן משמעותי לעשות לבד.
אם אתם קוראים מספר כתבות חדשותיות על מגמת שוק, אתם יכולים לשאול, "מהן הנקודות המשותפות בין הכתבות הללו?" ואטלס יסנתז את התובנות מכל המקורות הללו לסיכום קוהרנטי אחד. סינתזה רב-טאבית זו היא כמו עוזר מחקר שיכול לקרוא הכל בבת אחת ולזקק את זה עבורכם.
היבט נוסף של אינטליגנציית הטאבים של אטלס הוא האופן שבו הוא עוזר לכם לשמור על המשכיות בעבודתכם. מכיוון שאטלס יכול לזכור הקשר (באישורכם), אתם יכולים למעשה "להמשיך מאיפה שהפסקתם" גם אם סגרתם טאבים או חזרתם למחרת.
נניח שבשבוע שעבר חקרתם לידים פוטנציאליים ב-CRM מבוסס-רשת וסגרתם את הטאבים הללו. היום, אתם יכולים לשאול את אטלס, "הצג לי את המידע המרכזי על הלידים שחקרתי בשבוע שעבר," והוא יכול להיזכר בפרטים הרלוונטיים מאותם דפים המאוחסנים בזיכרון. במובן מסוים, אטלס הופך את סשן הגלישה שלכם לעקבי וניתן לחיפוש, המשתרע על פני טאבים וזמן.
זה שימושי להפליא עבור צוותים קטנים שלעתים קרובות צריכים לחזור למידע או לאנשי מקצוע עצמאיים שלא יכולים להרשות לעצמם לאבד מעקב אחר כל ליד או פרט. אטלס מפחית את עומס הטאבים, ועוזר לצוותים להישאר בזרימה בין כלי אנליטיקה, כתיבה ומחקר. במקום לטבוע בטאבים פתוחים, אתם מאצילים את מעקב המידע לאטלס.
מנקודת מבט של פרודוקטיביות, אינטליגנציית טאבים פירושה שאתם יכולים לבצע ריבוי משימות ללא העומס המנטלי הרגיל. אתם לא צריכים לזכור באיזה טאב היה הנתון הסטטיסטי המכריע הזה או להעיף מבט קדימה ואחורה כדי להשוות פרטים – אתם יכולים פשוט לבקש מאטלס לטפל בזה.
בעלי עסקים רבים חובשים כובעים מרובים (מכירות, שיווק, תפעול – הכל בבת אחת), מה שלעתים קרובות מתבטא בסבך של טאבים בדפדפן לכל תפקיד. ChatGPT Atlas יכול להכניס סדר לכאוס הזה על ידי קישור פעיל של הטאבים הללו יחד בעת הצורך. התוצאה היא פחות טעויות (כי לא תתעלמו ממשהו שמוסתר בטאב פתוח), קבלת החלטות מהירה יותר, וחווית גלישה רגועה בהרבה. אתם תבזבזו פחות זמן בלחיצות מסביב ויותר זמן בביצוע עבודה אמיתית.
מצב סוכן (Agent Mode) מתקדם לאוטומציה
אולי התכונה המרגשת (והעתידנית) ביותר של ChatGPT Atlas היא "מצב הסוכן" (Agent Mode) המתקדם שלו. במצב סוכן, אטלס עובר מעבר לאספקת מידע ובאמת נוקט בפעולות בשמכם בדפדפן. זה הדבר הקרוב ביותר לעוזר וירטואלי, אתם יכולים לתת לו מטרה, וה-AI ינווט באופן אוטונומי באתרים, ילחץ על כפתורים, ימלא טפסים ויבצע זרימות עבודה מרובות שלבים כדי להשיג את המטרה הזו. זה הופך את אטלס מיועץ פסיבי לסוכן פעיל שיכול לחסוך לכם זמן משמעותי במשימות מורכבות.
איך מצב סוכן עובד? אתם יכולים להתחיל אותו על ידי לחיצה על כפתור "סוכן" מיוחד או פשוט על ידי מתן פקודה ל-ChatGPT המרמזת על נקיטת פעולה. לדוגמה, תארו לעצמכם שאתם מתכננים אירוע למשרד שלכם וצריכים להזמין ציוד קייטרינג. אתם יכולים לבקש מאטלס: "מצא שירות השכרת ציוד קיטרינג והזמן ציוד ל-10 אנשים על בסיס התפריט הזה." במצב סוכן, אטלס יבין את המשימה, יפתח את אתר המתאים, יחפש את הציוד, יוסיף את הפריטים לעגלה, ויעצור לאישורכם כדי לבצע את ההזמנה - הכל באופן אוטומטי.
דוגמה נוספת: קביעת פגישות. נניח שאתם אומרים לאטלס, "קבע פגישה עם שרה לשבוע הבא." הסוכן יכול לפתוח את אפליקציית היומן שלכם, למצוא משבצת זמן פנויה לשניכם (אולי על ידי עיון ביומן שלכם אם הוא נגיש), ולשלוח הזמנה.
או שקלו קניות מקוונות לעסקה הטובה ביותר: אתם יכולים לומר, "השווה בין שלוש המדפסות הללו וקנה את הזולה ביותר עם דירוג של 4 כוכבים ומעלה" ואטלס יכול לעבור על דפי המוצרים הללו, לבדוק מחירים ודירוגים, ואפילו להמשיך לקופה עם האפשרות המועדפת עליכם.
בעבודה, האפשרויות חזקות לא פחות. צריכים להרכיב דוח ממקורות מרובים? אטלס במצב סוכן יכול לפתוח את כל המסמכים או דפי האינטרנט הרלוונטיים, לקרוא אותם, ולהפיק תמצית מאוחדת או גיליון אלקטרוני עם הממצאים. אתם יכולים לבקש, "אסוף את נתוני השוק האחרונים מחמש הכתובות הללו וסכם אותם במצגת שקופיות," ואטלס יביא את הנתונים, אולי ייצור טיוטה של שקופיות (באמצעות אפליקציה משולבת או סדרת פעולות), ויציג לכם את התוצאה.
הוא יכול גם לעזור במשימות מקוונות חוזרות כמו עדכון רשומות במסד נתונים או חילוץ מידע מסדרת דפים. לדוגמה, בעל עסק עצמאי יכול להורות, "עבור על כל הגשות הטפסים המקוונים שלנו ואגד רשימה של כתובות אימייל של לידים מתעניינים," ואטלס ילחץ דרך כל הגשה ויאסוף את המידע הדרוש למסמך.
חשוב לציין שמצב סוכן, מדהים ככל שזה נשמע, הוא יכולת חדשה יחסית ונמצא כרגע בתצוגה מקדימה (בתחילה למנויי Plus/Pro של ChatGPT). OpenAI הטמיעה אמצעי הגנה כדי למנוע ממנו לעשות משהו מסוכן מדי ללא פיקוח שלכם. לדוגמה, הסוכן אינו יכול להריץ או להוריד קבצים למחשב שלכם, והוא יבקש אישור לפני ביצוע פעולות בעלות סיכון גבוה כמו עסקאות פיננסיות. חשבו עליו כעל עוזר מהיר מאוד ודי חכם, אבל עדיין לומד. הוא יכול לטפל במשימות פשוטות ללא דופי אבל להיתקל בקשיים בזרימות עבודה מורכבות מאוד.
עם זאת, גם בשלב המוקדם שלו, מצב סוכן הוא הצצה לעתיד: משימות רשת שגרתיות שפעם גזלו שעות יכולות להיות מטופלות תוך דקות על ידי סוכן ה-AI שלכם. אתם קובעים את המטרה, אטלס עושה את העבודה.
עבור עסקים, זה פותח הזדמנויות מדהימות. ספקי שירותים ויזמים יכולים להוריד מעצמם משימות מייגעות, החל מהזמנת נסיעות ועד להרכבת דוחות הוצאות וביצוע מחקר שוק ראשוני, ולהתמקד בעבודה בעלת ערך גבוה יותר כמו אסטרטגיה וקשרי לקוחות. תהליך הטמעת בינה מלאכותית כזה משנה את כללי המשחק.
לדוגמה, יועץ יכול להשתמש במצב סוכן כדי לאסוף אוטומטית נתונים מאתרי תוכן מקצועי שונים בכל בוקר, כך שהוא יתחיל את היום עם תדרוך טרי שהורכב על ידי אטלס. מנהל שירות לקוחות עשוי לתת לאטלס לנווט במערכת הטיקטים של החברה כדי לשלוף דוגמאות לבעיה חוזרת ולנסח דוח סיכום. אלו הן המשימות שבדרך כלל היו דורשות הרבה מזמנכם או האצלה לעובד. עכשיו אתם יכולים להאציל אותן ל-AI שלכם. זה באמת מרגיש כמו שיש חבר צוות נוסף שעובד במהירות הבזק ולעולם לא ישן.
משנים את שגרת העבודה היומיומית: כיצד ChatGPT Atlas מגביר פרודוקטיביות?
ברור ש-ChatGPT Atlas עמוס בטכנולוגיה מרשימה, אבל איך זה מתורגם לשיפורי פרודוקטיביות בעולם האמיתי עבור עסקים ואנשי מקצוע? בואו נוריד את זה לקרקע עם כמה מקרי שימוש ספציפיים.
להלן, אנו בוחנים כמה תרחישים המותאמים לקהל של DoctorAI שבהם אטלס יכול לחולל שינוי מוחשי. דוגמאות אלו מציגות את אטלס בפעולה, ומפשטות את סוגי המשימות שאתם פוגשים מדי יום:
צוותי שירות לקוחות: תגובות מהירות יותר ותובנות טובות יותר
עבור צוותי תמיכה ושירות לקוחות, ChatGPT Atlas יכול להיות כלי מרכזי בטיפול בתקשורת עם לקוחות. נציג תמיכה הניצב בפני אימייל ארוך או יומן צ'אט מלקוח המפרט בעיות מרובות. עם אטלס, הנציג יכול לסכם באופן מיידי את הודעת הלקוח כדי לחלץ את הבעיות והשאלות המרכזיות. במקום לקרוא חמש פסקאות צפופות, הם מקבלים רשימת נקודות תמציתית של מה שהלקוח צריך. זה לא רק חוסך זמן אלא גם מפחית את הסיכוי לפספס משהו חשוב שמוסתר בטקסט.
לאחר מכן, אטלס יכול לעזור לנסח תגובה עשויה היטב. נציג התמיכה יכול לומר, "חבר תשובה המודה ללקוח, מתייחסת לכל נושא, ומרגיעה אותו שאנחנו מטפלים בזה." ה-AI יפיק אימייל מנומס ומקצועי שהנציג יכול לסקור ולשפץ. מכיוון שלאטלס יש זיכרון הקשרי, הוא יכול אפילו להיזכר באינטראקציות קודמות עם אותו לקוח (אם הן נצפו או הוזנו ל-AI)- מה שאומר שהתשובה שהוא מנסח יכולה להתייחס לפתרונות קודמים או להכיר בהיסטוריית הלקוח, ולהוסיף מגע אישי.
מעבר לטיקטים בודדים, מנהלי שירות לקוחות יכולים למנף את אטלס כדי להשיג תובנות ממגמות במשרד. לדוגמה, על ידי עיון בקבוצה של טיקטי תמיכה או פוסטים בפורום, ולאחר מכן לשאול את אטלס "מהן התלונות הנפוצות שלקוחותינו הזכירו החודש?", ה-AI יכול לזהות נושאים חוזרים (אולי עיכובים במשלוח או בלבול בתכונה מסוימת) על פני כל הטקסטים הללו. זה כמו ניתוח בזמן אמת של משוב לקוחות מבלי להעסיק אנליסט נתונים. מידע זה יכול להוביל לשיפורים מהירים במוצרים או בשאלות נפוצות.
אטלס יכול אפילו לעזור ליצור דוח סיכום לפגישה השבועית של הצוות, המדגיש את נקודות הכאב המובילות של הלקוחות ופעולות מוצעות, הכל נשאב מנתוני התמיכה הגולמיים שאטלס סקר.
בקיצור, צוותי שירות לקוחות זוכים להגיב מהר יותר וחכם יותר. לקוחות מרגישים ששומעים אותם עם תשובות מהירות ויסודיות, ונציגי התמיכה מוצפים פחות מעומס מידע. אטלס לוקח על עצמו את הקריאה והכתיבה, כך שהצוות שלכם יכול להתמקד בתקשורת אמפתית ופתרון בעיות. הטון נשאר מקצועי ומועיל (ניתן להורות לאטלס לשמור על טון ידידותי ותואם-מותג בטיוטות שלו), דבר שהוא חיוני לשירות לקוחות.
עבור צוות שירות לקוחות ישראלי, זה יכול להיות גם טיפול קל בפניות דו-לשוניות , רגע אחד מסכם הודעה בעברית, וברגע הבא מנסח תשובה באנגלית – מה שמדגים את הרבגוניות של סיוע AI עבור עסק מקומי המשרת קהל מגוון. זהו אחד החידושים המעניינים ביותר בתחום החדשות ai לעסקים.
בעלי עסקים יחידים (עצמאיים): ניהול לידים, קביעת פגישות ואדמיניסטרציה בקלות
אם אתם יזמים עצמאיים או מנהלים עסק קטן, אתם מכירים את האתגר של ריבוי כובעים בעסק. רגע אחד אתם מחלקת השיווק של עצמכם, ברגע הבא אתם עושים מעקב מכירות, אחר כך הנהלת חשבונות, וכן הלאה. ChatGPT Atlas הופך לעוזר הווירטואלי רב-המשימות שלכם, ועוזר לכם להישאר מעל הכל.
ניהול לידים: תארו לעצמכם - השקתם שירות חדש ופניות נכנסות במייל ובטופס אינטרנט באתר שלכם. במקום לנפות ידנית כל הודעה, אתם יכולים לתת לאטלס לסכם את הלידים החדשים שלכם בכל בוקר. שאלו, "אטלס, סכם את הפניות החדשות מהאתר ומהמיילים מאתמול," והוא יקרא את התקשורות הללו ויתן לכם רשימה מסודרת של מי הלידים, מה הם מחפשים, וכל מעקב דחוף. אתם יכולים אפילו לחפור עמוק יותר: "אילו מהלידים הללו הזכירו תקציב או לוח זמנים?" אטלס יסרוק אחר הפרטים הללו וידגיש אותם עבורכם. זה מבטיח שאף לקוח פוטנציאלי לא יחמוק בין הסדקים ותוכלו לתעדף תגובות באופן אסטרטגי.
קביעת פגישות ומשימות אדמין: עכשיו דמיינו שאתם צריכים לקבוע פגישות עם כמה מהלידים הללו. אטלס יכול לבדוק את זמינות היומן שלכם (אם נתתם לו גישה או על ידי ניתוח דף היומן שלכם) ולעזור לנסח אימיילים המציעים זמני פגישה. הוא יכול אפילו למלא טפסי תזמון או לשלוח הזמנות יומן במצב סוכן. עבור משימות אדמיניסטרטיביות שגרתיות כמו הפקת חשבוניות או הזמנת ציוד, אתם יכולים לסמוך על אטלס שיבצע אוטומציה של התהליך. לדוגמה, "אטלס, הזמן מחדש את הציוד המשרדי שרכשתי בחודש שעבר," והסוכן יוכל להתחבר לאתר הספק שלכם, להוסיף את אותם פריטים לעגלה, ולהכין את ההזמנה לאישורכם. משימות שגרתיות שפעם גזלו שעה יכולות להיעשות תוך דקות.
טיפול באימיילים ומסמכים: בעלי עסקים יחידים מתמודדים גם עם כתיבת המון אימיילים, הצעות מחיר ועדכונים לרשתות חברתיות בעצמם. כאן סיוע הכתיבה של אטלס בולט במיוחד. אם אנגלית אינה שפת האם שלכם, אטלס יכול לסייע ולשפר את הכתיבה שלכם כך שהיא תהיה מלוטשת ומקצועית. אתם יכולים לנסח אימייל בעברית ולבקש מאטלס לספק גרסה אנגלית, או להיפך. הזיכרון ההקשרי של ה-AI אומר שהוא יסתגל לסגנון שלכם לאורך זמן, הוא לומד איך אתם מעדיפים לתקשר עם הלקוחות שלכם. אז ככל שתשתמשו בו יותר, כך התוכן המנוסח יישמע יותר כמוכם. צריכים ליצור קטע שיווקי קצר? תנו לאטלס כמה נקודות ובקשו ממנו להפוך אותן לפסקה מושכת. עובדים על תוכנית עסקית? תנו לאטלס להפיק סיכום לכל סעיף כדי להבטיח שלא פספסתם שום נקודות מפתח.
רכישות ומחקר מקוונים: ניהול עסק כרוך לעתים קרובות בקניית כלים או תוכנות וביצוע השוואת מחירים. אטלס יכול לחסוך לכם כסף וזמן גם כאן. לדוגמה, אם אתם מחפשים לרכוש מחשב נייד חדש או מנוי לתוכנה, אתם יכולים לתת לאטלס להשוות ביקורות ומחירים על פני מספר אתרים. אתם יכולים לפתוח כמה דפי מוצר ופשוט לשאול, "איזו אפשרות היא המשתלמת ביותר לצרכים שלי?" אטלס ינתח מפרטים, תמחור, ואפילו יחפש קודי הנחה או מבצעים זמינים (כן, הוא יכול לחפש קודי קופון בזמן שאתם בדף התשלום!). מה שאולי היה לוקח לכם אחר צהריים של בדיקות, אטלס יכול לטפל ברגע, ולהשאיר אתכם בטוחים בהחלטתכם.
עבור יזמים עצמאיים בפרט, ChatGPT Atlas מספק תחושת הקלה. זה כמו שיש לך יועץ ai אמין שיכול לזכור כל פרט, לטפל בעבודה השחורה, ולתמוך בך בכל תחום שאתה צריך – אבל ללא התקורה של העסקת מישהו. אתם יכולים להגיב מהר יותר להזדמנויות, לשמור על לקוחותיכם מרוצים יותר עם תקשורת מהירה, ולהישאר מאורגנים, כל אלו קריטיים כשאתם לבד בהגה. בתרבות הסטארט-אפ התוססת של ישראל, שבה מייסדים רבים מתחילים כמיזם של איש אחד, סוג זה של תמיכת AI יכול לאפשר לכם להתחרות בשוק הפתוח במקצועיות וביעילות.
יועצים ואנשי מקצוע: ייעול מחקר ויצירת תוכן
יועצים, אנליסטים ואנשי מקצוע אחרים שעבודתם סובבת סביב מידע יכולים להנות מפרודוקטיביות עצומה מ-ChatGPT Atlas. משימות מחקר וניתוח שבדרך כלל דורשות שעות של קריאה, השוואה ורישום הערות יכולות להאיץ באופן דרמטי.
אם אתם יועצים המכינים דוח ללקוח, אתם כנראה צריכים לאסוף נתונים ממאמרים, קובצי PDF, אתרי אינטרנט, ואולי מסמכי פרויקטים קודמים. עם אטלס, אתם יכולים לטעון את כל המקורות הללו בדפדפן שלכם ולתת ל-AI לעשות חלק ניכר מהעבודה המורכבת בחילוץ תובנות.
ארגון מחקר: נניח שיש לכם חמישה מאמרים רלוונטיים ושלושה דוחות PDF לנושא שלכם. בעבר, הייתם עוברים על כל אחד, מדגישים קטעים, ומרכזים הערות. עכשיו, אתם יכולים לשאול את אטלס שאלות המשתרעות על פני כל המקורות הללו בבת אחת. "אטלס, מהם הממצאים המשותפים בדוחות אלה בנוגע להתנהגות צרכנים בשנה החולפת?" ה-AI ינבור בכל מסמך פתוח ויפיק תשובה מסונתזת, ויצביע על קווי דמיון או מגמות. זה כאילו קראתם הכל עם זיכרון מושלם ועשיתם ניתוח השוואתי בראש, רק שאטלס עשה את זה עבורכם בשניות. אם אתם צריכים נקודות נתונים ספציפיות, אתם יכולים לשאול, "שלוף כל נתון סטטיסטי על צמיחת המסחר האלקטרוני המוזכר בדפים אלה" ואטלס ימצא וירשום את הנתונים הסטטיסטיים הללו יחד עם ההקשר שלהם. זה לא רק חוסך זמן אלא יכול גם להציף תובנות שאולי פספסתם בקריאה ידנית מהירה.
יצירת תוכן וכתיבה: לאחר ששלב המחקר שלכם הסתיים, אטלס ממשיך להיות בעל ערך רב בשלב היצירה. כשאתם כותבים תוצר ללקוח- בין אם זה דוח, מצגת שקופיות או מסמך אסטרטגיה, אתם יכולים להשתמש באטלס כשותף לסיעור מוחות. לא בטוחים איך לנסח המלצה? שאלו, "כיצד אוכל לנסח את היתרונות של אסטרטגיה X עבור קהל לא טכני?" ChatGPT יספק הסבר מנוסח היטב שתוכלו לשלב או להתאים. צריכים מתווה לדוח שלכם? תנו לאטלס לנסח מתווה מובנה המבוסס על ההערות שלכם. מכיוון שאטלס זוכר את החומרים שזה עתה חקרתם (הודות לזיכרון ההקשרי), ההצעות שלו יכולות להתייחס ישירות לתוכן זה. לדוגמה, "נסח פסקת פתיחה המזכירה את מגמת המפתח שזיהינו (עליית השוק של 15%) ואת השלכותיה על הלקוח" ה-AI ישלב את הנתון של 15% ואת השלכותיו לפתיחה קוהרנטית עבורכם. אתם נשארים המומחים המכוונים את הפרויקט, אבל אטלס מטפל בעבודה המתישה של איסוף מידע ואפילו כתיבה ראשונית, שאותה אתם יכולים (ואף רצוי) לאחר מכן ללטש.
מעקב אחר הקשר הלקוח: אם אתם מנהלים מספר לקוחות או פרויקטים, הזיכרון של אטלס יכול לעזור לכם להיזכר במהירות מי זה מי ומה זה מה. נניח שיש לכם פגישה עם לקוח א' לאחר כמה שבועות של התמקדות בלקוח ב'. לפני הפגישה, אתם יכולים לשאול, "סכם את הדיון האחרון ואת נקודות המפתח עבור לקוח א'," ואטלס ישתמש בהערות או באימיילים שסקרתם בעבר כדי להפיק תדרוך (בהנחה שהם היו בהיסטוריית הגלישה שלכם או הועלו לאטלס בשלב כלשהו). זה מבטיח שאתם נכנסים מוכנים, מבלי שתצטרכו לחפור ידנית בארכיונים שלכם. זה כמו שיש עובד במשרד, סבלני לאין קץ, שעוקב אחר כל קבצי הפרויקטים שלכם ומוסר לכם בדיוק את המידע שאתם צריכים כשאתם צריכים אותו.
בסך הכל, יועצים ואנשי מקצוע יכולים לספק עבודה באיכות גבוהה יותר בפחות זמן עם ChatGPT Atlas. המהירות והיסודיות של המחקר המאופשרות על ידי אטלס פירושן שאתם יכולים לשקול מקורות מידע נוספים ולגבות את המלצותיכם בראיות, מה שמשפר את אמינות המומחיות שלכם (ניסיון ומומחיות באים לידי ביטוי כשיש לכם נתונים עשירים בהישג יד). כל יועץ בינה מלאכותית יסכים שזהו כלי חובה.
לקוחות יבחינו שהניתוחים שלכם מבוססים היטב והמסמכים שלכם עשויים היטב, אבל הם לא יראו את הסוד: שעוזר ה-AI שלכם עזר לכם להשיג זאת ביעילות כה רבה. בתחום תחרותי, היכולת לרתום AI ולייצר יתרון - בין אם אתם בפיננסים, שיווק, ייעוץ משפטי או כל מקצוע מבוסס-ידע - יכולה לבדל אתכם. ועבור אלה העובדים בהקשרים של אנגלית ועברית, היכולת של אטלס לטפל בתוכן במספר שפות בצורה חלקה פירושה שלא תאטו בגלל מחסומי שפה במחקר או בכתיבה שלכם.
מוכנים להזניק את הפרודוקטיביות שלכם עם AI?
אטלס- ChatGPT Atlas מייצג עידן חדש של עבודה בסיוע AI – הדפדפן עצמו הופך לבן ברית אינטליגנטי, ומשנה באופן יסודי את האופן שבו משימות יומיומיות מתבצעות. מהדוגמאות לעיל, אתם יכולים לראות כיצד סיוע AI משולב, זיכרון הקשרי, סיכום חכם, אינטליגנציית טאבים ומצב סוכן מתחברים יחד כדי לייעל זרימות עבודה עבור עסקים קטנים וספקי שירותים.
זו אינה הגזמה לומר שאימוץ כלים כמו אטלס יכול לפנות שעות מהשבוע שלכם, להפחית שחיקה, ולאפשר לכם להתמקד בחלקים של עבודתכם שבאמת דורשים את היצירתיות והמומחיות האנושית שלכם. בסביבה העסקית המהירה בישראל (ובעולם), מינוף טכנולוגיה כזו עובר במהירות מיתרון חדשני לצעד הכרחי כדי להישאר תחרותיים. תחום ה-ai לעסקים נמצא בנקודת מפנה.
החלק הטוב ביותר הוא ש-ChatGPT Atlas הופך AI מתקדם לנגיש באופן ידידותי, דרך הממשק המוכר של דפדפן אינטרנט. אתם לא צריכים להיות גורו טכנולוגי כדי להשתמש בו. אם אתם יודעים לגלוש ברשת, אתם יכולים להתחיל להפיק ערך מאטלס כבר מהיום הראשון. הוא מתוכנן להיות אינטואיטיבי. אתם שואלים אותו שאלות בשפה פשוטה, בדיוק כפי שהייתם שואלים חבר או קולגה, והוא מגיב בפלט מועיל. ניתן להתאים את הטון, הגדרות הפרטיות נמצאות בשליטתכם, ועקומת הלמידה נוחה.
בקיצור, דפדפן AI זה למשתמשים עסקיים הוא גם חזק וגם ידידותי, בנוי לסייע ולא להפחיד.
אם אתם תוהים כיצד ChatGPT Atlas יכול לעבוד עבור העסק שלכם, עכשיו זה זמן מצוין לחקור זאת. בין אם אתם צוות של 20 או אנשי מקצוע עצמאיים, סביר להניח שיש עשרות מיקרו-משימות בכל שבוע שאטלס יכול לטפל בהן, ולהחזיר לכם זמן יקר.
ואתם לא צריכים להבין את זה לבד- DoctorAI כאן כדי לעזור לכם לרתום פתרונות AI כמו ChatGPT Atlas לפוטנציאל המלא שלהם. עם הניסיון שלנו בייעוץ ואסטרטגיה של AI, אנו יכולים להדריך אתכם בהגדרת אטלס, התאמת ההגדרות שלו לצרכים שלכם, וזיהוי הדרכים בעלות ההשפעה הגבוהה ביותר לשלב אותו בפעילות היומיומית שלכם.
מוכנים לשנות את זרימת העבודה שלכם ולאמץ את העתיד של גלישה בסיוע AI?
קבעו פגישת ייעוץ עם DoctorAI כדי להתחיל. אנו נעבוד אתכם אחד על אחד כדי להעריך את הצרכים שלכם ולהראות לכם בדיוק כיצד ChatGPT Atlas יכול להגביר את הפרודוקטיביות שלכם, לבצע אוטומציה למשימות השגרתיות, ולהתרכז בעבודה החשובה באמת.
אל תחמיצו את מהפכת ה-AI לעסקים - צרו קשר עם DoctorAI עוד היום ובואו נממש את הפוטנציאל של העסק שלכם עם ChatGPT Atlas!




תגובות